FREDAG

Hejhej! Idag hade vi en lång skoldag. Jag började som sagt 08:00, vi hade hantverk på morgonen, jag fixade i ordning Linneas hår, först gjorde jag en låg hård bulle med en flätad lugg bak till bullen. Läraren tyckte det blev bra men ändå inte perfekt så jag gjorde om allt & då gjorde jag en snäcka ist för en bulle samt en flätad lugg bak till snäckan, DÅ blev läraren nöjd, andra gången gjorde jag det väldigt snabbt + det blev perfekt! Fick väldigt bra komplimanger av läraren.

Jag kom hem för en stund sedan. Jag skippade idrotten idag eftersom jag fortfarande är sjuk.
Idag ska jag & min pojkvän ha film-maraton, vi ska mysa & kolla på film hela kvällen&natten. Såhär i slutet av veckan är nästan alla trötta & slitna, för att vara en fredag är jag väldigt pigg! Som ni märkt så tar jag en ta-hand-om-mig-dag varje fredag, jag ska f örsöka hinna med det idag med, annars tar jag det imorgon.
En ta-hand-om-mig-dag består av inpackning i håret, ansiktsmask, måla naglarna, raka benen m.m., plocka & färga ögonbrynen. Men idag kommer jag göra det lite annorlunda, kommer endast göra inpackning i håret samt raka mig på behövande ställen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0