I LOVE THIS BAG

Som jag sa igår så köpte jag två tröjor & en sak till...tänkte visa er den andra grejen nu!

Den här underbara väskan köpte jag ute i Marieberg..kommer ni ihåg att jag hittade den här
väskan i Vecko revyn för några veckor sedan? Jag åkte direkt ner på stan för att kolla
om den fanns på Cubus, ringde ut till Marieberg men dem hade inte fått 
in den ännu...men igår när jag var i Marieberg så gick jag helt negativ in på cubus & frågade efter den här väskan, vad kommer tjejen tillbaka med? jo med den absolut snyggaste väskan jag nånsin ägt!
Jag är kär..otroligt kär, kommer ta väl hand om den här väskan för de är sjuk så snygg den är!

Vad tycker ni?
179:- ifrån Cubus, för mig är den värd så mycket mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0