MY DREAM WEDDING

Igår när jag & Adam kollade på Bride Wars började jag fundera på hur jag vill att mitt bröllop ska vara.
Det allra viktigast är min klänning, jag vill ha långt släp, en stor klänning, bröllopsslöja, uppsatt hår, naturlig make-up, vita långa handskar i en pärlemor färg, höga klackar (eller så höga jag kan så jag inte blir längre än min prins) & vita pärlörhängen samt pärlhalsband & min bröllopsring...den ska ha en vit pärla, hur vackert låter inte det? Det låter som rena rama dröm bröllopet. Det är mitt dröm bröllop & mannen som kommer stå & vänta på mig nere vid altaret hoppas jag är Adam Lopez, ingen annan!

Något som jag har velat enda sen jag vart liten är att gifta mig i en vit kyrka, det är ett måste!
Jag älskar vita kyrkor, så himla vackra! Jag vill ha ett stort bröllop, mycket folk, mycket mat, en 6 våningstårta, efter fest (efter bröllopet). Som ni kanske märker vill jag ha ett prinsess bröllop! Jag längtar så himla mycket tills jag gifter mig, skaffar vackra barn samt jobbar & lever mitt liv med min familj!
Är ni lika petiga som mig när det gäller ens bröllop? eller är ni mer åt det lilla bröllopet? Jag har min dröm & jag ska kämpa tills den gått i uppfyllelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0