MY ANSWERS

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? – ja
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? – nej
Använder du kajal? – nej
Använder du hårspray? – nej
Använder du volymspray? – nej
Andänder du mousse? – nej
Använder du deodorant? – ja, varje dag!
Använder du skinspray? – nej
Använder du parfym? – ja, varje dag!
Använder du läppglans/läppstift? – nej, aldrig nästan.
Använder du brunkräm/foundation? – ja
Använder du rouge? – ibland
Noppar du ögonbrynen? – ja
Uppsatt hår eller hängande? – Uppsatt (min kära bulle).
Plattar/lockar du håret varje dag? – nej aldrig
Duschar du varje dag? – nej, var annandag.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – haha nej

 

 

 

KÄRLEK

Är du kär just nu? ja
Har du kysst någon idag? – nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? – ja
Har du ett förhållande? – ja
När går gränsen vid otrohet? – puss på munnen

Har du varit otrogen isf varför? nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? – nej, skulle aldrig göra det.
Är du romantisk? – ibland
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – nej, det skulle jag aldrig kunna göra!
Är du svårflörtad? – ja
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? – han hette Hajro, min granne.
Hur länge höll det? – 3 år ungefär.
Har du lekt med någons känslor? – nej
Hur länge var ditt kortaste förhållande? – 7-8 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - jag vill ha ett förhållande med killen jag har ett förhållande med just nu.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – nej
Är du en bra pojk/flickvän? – självklart 

 

 

 

BLANDAT / 10 FRÅGER OM DIG SJÄLV

Smeknamn? - jazz & jamin (på spanska)
När fyller du år? – 3 december
Några piercingar? – öronen och tungan
Vad har du på dig just nu? – En 3/4 avlång tröja som är vit/blå, svarta harem byxor, en strumpa, svart bh & svarta string.
Vilken årstid är bäst? – Tycker alla årstider är bäst eftersom alla har både positiva & negativa saker

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – när jag vaknar upp bredvid min pojkvän & att känner mig utvilad, det är den perfekta morgonen för mig 

Vad tycker du mest om hos dig själv? - Allt, jag tycker jag är en fin & go tjej.
Vad är du bra på? – jag är bra på att måla/skissa samt dansa & förstå mig på människor
Vem älskar du mest på denna jorden? - Jag älskar min familj/släkt & självklart min pojkvän
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - jag sover helst med min pojkvän i en STOR säng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0