STACKARS ISADOR

Jag har inte fått sova något eftersom jag kände något skumt vid sidan av Isadors hals, tro ni inte att det är en fästing. Alltså jag måste få säga detta...fy helvetets jävla äckliga lilla hor fästing!!!! Gud så äckligt!!! Jag & min mamma har hållt på i timmar för att få ut den. Efter 2 timmars kämpade så fick jag nog, tog tag i den där jävla äckliga lilla fästingen & drog ut den, jag hade sån tur som fick med huvudet också. Det var så äckligt, jag vågade knappt dra ut den men jag tyckte så synd om Isador så jag var tvungen...

Jag ligger just nu i min säng helt chockad. Det är första gången jag drog ut en fästing. Det kliar överallt på mig, vet inte riktigt om jag kommer kunna sova...men som ni nu vet så fick jag ingen trevlig morgon!

Isador får inte gå runt med en fästing på sig för mig, det kan både vara farligt för mig & honom. Han ska må bra och vara ren & fin! Nu var det över (för denna gång). Mamma ska köpa alsolsprit som jag ska lägga där fästingen har suttit. Hoppas ni har haft en mycket trevligare morgon än mig!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad äckligt. Förstår att du tyckte det var obehagligt helt normalt. Kram Johanna

2011-09-03 @ 17:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0