TE AMO MI AMOR

Goddagens mina kära läsare! Jag vet, dålig uppdatering ännu en helg..jag har haft så mycket annat för mig. I fredags gick jag ut på en powerwalk med Isador sedan gick jag hem & gjorde inpackning i håret, hoppade sedan in i duschen för att raka mig. När jag var klar i duschen kom Adam hit. I fredags kväll toppade min mamma mitt hår, hon kapade av en bra bit, nu ser mitt hår riktigt fint ut!

Igår vaknade jag & Adam vid två tiden, vi gick ner för att käka lite frukost. Senare mot kvällen lagade vi mat, vi tände upp lite ljus & släckte ner överallt. En mycket mysig kvällsmiddag fick vi! Maten som vi åt..den lyckades vi verkligen med, det var väldigt gott! Efter vi hade käkat ställde vi oss för att baka chokladbollar. När vi hade bakat klart och var mätta & belåtna slog vi på en film som är ny inköpt, Love hurts, en verklighets baserad film, mycket bra! Efter den filmen slog vi på Frozen Kiss ännu en verklighets baserad film, den var oxå bra! Vi somnade klockan halv 7 i morse & jag vaknade vid 2 tiden av att Adam pussade mig lite överallt i ansiktet, så sjukt mysigt att vakna upp sådär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0