THIS MORNING

Hejhej! Fick 3 timmars sömn i natt, jag fick verkligen kämpa upp mig i morse! Mötet gick jätte bra. Jag kom hem redan klockan halv 9, tog direkt ut Isador på en morgonpromenad sedan gick vi hem & mös. Jag har precis ätit lunch, ska strax gå ut till bussen för att avklara den enda lektionen vi har idag, sedan åker jag hem igen & vilar. Idag har jag som sagt var en kund som ska komma hit klockan 18, kul! Nu har jag iaf något att se fram emot :) Jag & min pojkvän ska även ses idag, har ännu en grej som jag kan se fram emot! Nu ska jag ta på mig glasögonen mina sedan gå ut till bussen, hörs sen :*

En strålande & varm sol har vi haft här på morgonen. Isador tvekade inte för att lägga sig i solen & bara njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0