TODAY

Hej igen! Nu tänkte jag berätta vad jag har haft för mig idag... Eftersom jag fortfarande är sjuk & mår inge bra så blev det ingen skola för mig, istället tvinga mamma med mig enda ut till Marieberg & det borde hon inte gjort... När jag hade vaknat & fixat mig så tog vi bussen ner till stan för sedan byta buss. Jo såhär är det att jag & bussar det går inte ihop. Idag gjorde jag så att jag & min mamma hamna på fel buss (inte första gången). Vi tog bussen mot Mosås vilket jag trodde vi skulle men...när bussen börjar åka & jag börjar tänka ''Vart är vi någonstans?'' så kommer vi på när vi är i sista busshållsplatsen att vi sitter på fel buss, trevligt va?. Vi var såklart tvungna att fråga busschaffören om hur vi kommer ut till Marieberg köpcentrum, hon förklarade endast att vi skulle hoppa av vid paketvägen sedan gå ungefär 1 km. Vi tänkte ''ja men då gör vi väll det''. När vi väl kliver av bussen så ser vi ingen gång väg där man kan gå, vi ser ENDAST en bilväg/motorväg, haha så vi var tvungna att gå på kanten av bilvägen, jag höll på att garva tills jag typ kissa på mig!
Som ni ser så kom vi fram till slut. Jag köpte med mig 2 tröjor (visar er sen) & en till grej som jag visar er ännu senare, nyfikna? mm ja vet att ni är!

Kommentarer
Postat av: My

Vad är den tredje grejen du köpte ? :)

2011-09-06 @ 00:53:20
Postat av: sv:jasmin

Det visar jag när jag har kommit hem ifrån skolan!

2011-09-06 @ 09:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0