TOMORROW

Hejhej! Jag ligger just nu i min säng & tar det väldigt lungt. Jag & min pojkvän har precis bestämt att vi ska på stan i morgon efter skolan. Jag är ute efter något speciellt..vad? det får ni se i morgon :* Om några dagar kommer Sandra hem, hon har varit i Turkiet i en vecka, härligt! Jag saknar henne väldigt mycket. Jag hoppas hon har haft en underbar semester :)

Klockan 00:10 i natt ska jag sätta mig framför tv:n för att kolla på Flight 93, i filmen får man se vad som hände för exakt 10 år sedan..jag brukar jämt släppa några tårar under filmen, tårarna går till alla som fick lida av det som hände! Jag hoppas även ni är medvetna om vad jag pratar om..för det är en väldigt hemsk händelse!

Gud så vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0