02:20

Hej hej! Idag kom min moster & kusin hit för att fika & prata en massa tjejsnack med mig & min mamma, vi hade det väldigt trevligt! Mot kvällen kom Adam hit, vi tog det lugnt framför tv:n. Vi kollade på Rush Hour 3, en mycket rolig film! Jag mår inte så bra..är jätte hängig, ont i magen & ryggen, migrän varje dag, febrig & är jätte trött i hela kroppen! På dagen idag låg jag i min säng & kollade på några avsnitt av The Hills - säsong 3, nu ska jag & mamma slå oss ner framför tv:n för att kolla på några till avsnitt av The Hills, sedan blir det läggdags för mig!

Jag hoppas ni alla mår bra & att ni tar hand om era nära & kära. Jag själv har alltid tagit hand om mina nära & kära. Min pojkvän är nog den bästa vännen jag någonsin haft i hela mitt liv, han förstår mig på alla sätt & vis.


/ Jag börjar bli sugen på att göra en ny tatuering. Jag vet redan vart den ska sitta & hur den ska se ut, nu gäller det bara att jag ringer & bokar en tid. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0