21/2 2012 / VÄDRET

Hejhej. Jag har goda nyheter att berätta om mig själv till er! I fredags var det min sista praktikdag. Chefen ropade ner mig till hennes kontor precis innan jag skulle sluta. Det första hon sa var '' skulle du kunna tänka dig att jobba extra här?'' jag sa självklart ''JA''. Om ungefär två månader så kommer dem öppna en fotostudio som jag kommer jobba som stylist i samt att jag kommer jobba som vanligt i butiken. Kommer bli stort & sjukt roligt! Det ska bli så sjukt underbart med lite extra pengar varje månad.

Det är så svårt att få jobb så jag ska vara sjukt lycklig & det är jag också!!!!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Såå vackra bilder!

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna :D

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kraam♥

2012-02-21 @ 18:43:15
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0