FEATHER CLIP

Detta fina fick jag hem ifrån StyleByTyra igår. Jag beställde lite grejer ifrån SBT för sex veckor sedan och när jag fick paketet så upptäckte jag att det fattades en vara. Jätte synd så jag kontaktade dem på en gång. Dem sa att dem ska skicka den saknade varan & bad så mkt om ursäkt. Det gick två veckor, hade fortfarande inte fått min saknade vara så då skrev jag igen och då sa dem att dom ska skicka den på en gång och jag bör ha den dagen efter, NEJ jag fick inte den, så jag fick nog och bad dem dra åt helvete typ och en vecka senare så får jag den saknade varan.

Jag sa minst fem gånger till dem att jag inte fått den saknade varan men ändå så hände det inget förens jag sa att jag aldrig mer kommer beställa ifrån dem vilket jag ALDRIG mer kommer göra!!! Jag är riktigt sur på det där företaget, usch! 


Som ni ser så är det jätte fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0