Resultat:

Såhär blev resultatet. Nu har jag tagit dessa bilder efter att ha varit ute i regnet. Men vad tycker ni?

Som ni ser så går vissa ögonfransar enda upp till ögonbrynen! Om ni inte visste detta så målade jag mina fransar på mindre än 2 min, jag står aldrig mer än 20 min framför spegeln när jag sminkar mig. Mina fransar är sjukt lätta att måla samt att dem blir sjukt snygga på en sån kort tid..tack vare den underbara mascaran.
Nu får ni även se min ögonfärg ordentligt. Det sägs att min ögonfärg är speciell eftersom jag har så mkt rött i det bruna?


Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

sv; Åh tack så hemskt mycket fina du!

Jag använder Samsung nx11 =)

Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! :D

2012-02-22 @ 21:10:02
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: ViktoriaCaroline♡

sjukt fina ögon du har, älskar bruna ögon! :)

2012-02-22 @ 21:17:01
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0