På väg hem till lyckliga mig

Jag har precis klickat hem den här snyggingen! Kan verkligen inte vänta, vill ha den här & nu! Den är ifrån Gina tricot & kostar 599:-.
Detta kallar jag den perfekta mc inspirerade jackan!!! Älskar skärpet, har länge letat efter en mc jacka med SKÄRP men hittade ingen förens jag hitta denna! Jag är kär, kommer använda den i vårt & torrt vilket jag har gjort med min andra mc jacka som jag använder just nu. Den köpte jag också ifrån Gina tricot men för typ 3-4 år sedan,  den ser fortfarande ny ut & det är verkligen true love mellan mig & jackan!

Kommentarer
Postat av: Ester

sv: Bara bra!

Snygg jacka ! :)

2012-02-28 @ 16:54:49
URL: http://esterhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0