TIPS: EN BÄTTRE BLOGG

För att få en bättre blogg borde man...
1. Lägga ut en bild eller fler i varje inlägg
2. Inte lägga ut samma bilder fler gånger
3. Ta bra bilder, alltså ha en bra kamera
4. Visa bilder på vad man har köpt (t ex, på kläder, skor & smink)
5. Ge så mycket tips som möjligt (Mode, smink, hår osv)
6. Visa bilder på sig själv så ofta som möjligt
7. Skriva om både livet på jobb/skola & utanför jobb/skola
8. Skriva om kärlekslivet (även om man inte har något förhållande)
9. Uppdatera flera gånger på en dag
10. Visa ''Dagens outfit'' så ofta som möjligt
11. Se glad eller seriös ut på bilderna. Absolut inga fjortis-munnar.
12. Till sist men inte minst...ta aldrig bilder via spegeln, det är så himla fult/fjortis aktigt (se bild nedan)
Här är en bild på mig som jag tog när jag var brunett. Saknar mitt bruna hår lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0