TUESDAY IS A PAIN

Nemen hallå där! Länge sen? ja, det känns så. Jag har haft fullt upp på min praktik, jag bär kartonger som väger ton och sätter på prismärken på grejer & plockar runt i butiken osv. Efter gårdagens praktik så vaknade jag upp med träningsvärk i armarna, benen, röven, ryggen eller låt mig säga såhär..hela kroppen! Även om jag knappt kunde gå för mina ben skadade så ont som jag hade så drog jag dit och lyfte ännu en gång kartonger som vägde miljontals ton.

Jag är död. Nu tänkte jag begrava ner mig i sängen och vara död tills jag vaknar upp till en ny morgon i morgon då jag förhoppningsvis kommer vara lite mer positiv till att gå i väg till praktiken. Jag hade iaf tur som vaknade upp i min pojkväns famn i morse. Förut kollade jag på top model, jag har mina favoriter redan, vissa är ju hur söta & vackra som helst..men vissa borde ju ta och packa sina väskor och...åka hem! Nu ska jag stänga av datorn för nu är det dags för sööööömn!

Godnatt :*



Kommentarer
Postat av: julia

härlig bild! :)

2012-02-11 @ 15:32:51
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0