11/01 - 2012

Onsdag redan, skönt att det snart är helg! Jag mår kanon bra är bara lite trött! Jag har haft en helt okej dag. Jag började dagen med att tillbringa min tid i skolan där vi hade en föreläsning om alla slags löshår, riktigt kul var det (även om jag kanske satt och gäspa varenda minut), vi fick pröva att sätta i microringar på varandra, jag satte i på Emma som redan har Microringar i håret. Mitt hår är helt fritt från löshår och jag är rätt trött på löshår så jag ville inte ha något i mitt hår!

Runt sju tiden kom Adam hit & han rörde sig hemåt runt 12 tiden. I morgon börjar jag klockan 12:00, det är det jag älskar med torsdagar, sov morgon + en enda lektion = slutar 14. Nu ska jag krypa ner under täcket och sms:a med min älskling som är ledig i morgon.

Puss & kram :*

På föreläsningen fick vi en katalog med alla deras produkter samt en prislista (ifall vi skulle vilja köpa något). I katalogen hittade man även snygga bilder på modeller med löshår!

Om vi vill så kan vi gå löshårs kurser vilket är ett plus på sin utbildning. Jag funderar på att gå alla men jag vet inte vilken jag ska börja med! Vi får diplomet i handen sen när vi är klara vilket är skit bra! Det är tre kurser, keratin vax, Tape och microringar, dem vanligaste sätten att sätta i löshår på.

Jag funderar även på att gå på ögonfransförlängningskursen, det är också ett plus på utbildningen.

Jag funderar på om jag ska beställa den här JBF stylern, den är sjukt bra för att locka håret med (älskar lockigt hår). Plus att vi får den till ett så bra pris jämfört mot vad den kostar i affären. Jag funderar även på den mini volym IRON, vi får också den till ett riktigt bra pris! Jag älskar volym, snygga lockar i håret som ser naturliga ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0