22/01 - 2012

Vad tycker ni om alla nya snygga grejer jag inhandlat den senaste veckan? Jag är super nöjd! Jag har dock inte visat er allt men jag ska försöka ta och visa er dem två sista grejerna i morgon! Jag sitter just nu och slänger håret omkring mig till Rihannas sköna låtar. Den här helgen har gått riktigt fort, jag tillbringade helgen med min underbara pojkvän, vi har legat och degat här med 1 kg godis framför några filmer och spel.

Den 17 Januari för två år sedan började jag och min pojkvän sms:a varandra, kan inte fatta att det är mer än två år sedan. På valborg firar vi två hela år tillsammans, känns sjukt mycket...men tiden har ju gått hur snabbt som helst!

Ikväll kommer jag sitta med ansiktsmask i ansiktet samt så kommer jag måla mina naglar, fixa ögonbrynen och pröva Cliniques nya ögonuppfriskande mask som jag fick prov på när jag köpte mina ansiktsmasker.
Först lägger jag Peel-off masken, i morgon kör jag på den andra ansiktsmasken för att inte få huden att torka ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0