GOTT NYTT ÅR!

Hej! Jag hoppas ni fick en bra nyår, min blev lugn men ändå riktigt bra! Jag & min syster firade nyår med min pojkvän och hela hans familj! Det var jätte trevligt :)

Vi åt god mat, drack drinkar, dansade, var kärleksfulla mot varandra och nu ser vi alla fram emot 2012! Jag fick en underbar nyårskyss av min pojkvän precis när klockan blev tolv. Jag älskar honom och hans familj så himla mycket! Jag hoppas det kommer hålla en lång tid mellan oss. I år firar vi två år på valborg, inte länge kvar! Och snart är det alla hjärtans dag. Jag ser verkligen fram emot detta år!

Nyårslöften? Yes det har jag, men dem avslöjar jag i slutet av detta år så får vi se hur det har gått :)
Bilderna är tagna från Deborahs Facebook! Tack för att jag & min syster fick fira nyår med er ♥ Ni har verkligen en sjukt underbar familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0