ISLA FISHER

Nu har jag precis kollat klart på filmen och Isla Fisher spelade huvudrollen. Hon är ju bara för söt!!! Det är så skönt att vara ledig i morgon och på Tisdag börjar jag kl 14 och kommer nog sluta efter någon timme, hur skönt? Jag känner på mig att den kommande veckan kommer bli super bra! Snart är det alla hjärtans dag också, har ni någon att dela den dagen med? det hoppas jag! Nu ska jag gå ner och ta en huvudvärkstablett innan mitt huvud exploderar sedan ska jag smörja in håret med Ricinolja som jag inte gjort på ett par veckor sedan hoppar jag ner i ett härligt bad! Hoppas eran vecka har varit bra, min vecka började jävligt dåligt ska jag säga, men den slutade bokstavligen perfekt! Nu ser vi fram emot vecka 5Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0