THE WEEKEND

Jag har haft en riktig bra helg tillsammans med Adam. I fredags så åkte vi upp på stan för att köpa biobiljetter, sedan tog vi bussen till City Gross, där köpte vi med oss två grillade revbensspjäll, potatissallad, chips & dricka. Sedan gick vi hem och mös hela kvällen & natten.

Igår hann jag käka och fixa mig innan det blev dags att röra oss till stan för att mysa framför filmen Mission Impossible på sf bio, filmen var ganska bra! När vi kom hem var vi ganska trötta men vi fortsatte mysa en hel del innan vi gick och la oss. Idag har jag, mamma & syrran varit i Marieberg där vi åt gott och shoppade lite smått. Nu sitter jag här i sängen och kollar på filmen som precis började på kanal5. Hoppas ni har haft en bra helg, min helg har varit perfekt!

Puss :*

Bilden är tagen i Marieberg idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0