READ HERE ↓

Hej! Förlåt för dålig uppdatering. Jag har verkligen inte haft tid eller ork till bloggen så den har fått lida lite i några dagar.↓

Inget speciellt har hänt förutom att mamma & syrran åkte till Gbg i Torsdags, home alone! Jag och Isador har faktiskt inte sovit hemma en enda natt sen dem åkte, vi har sovit hos min pojkvän, vilket har varit jätte mysigt! Snyggingen Pitty är på besök här i Örebro. Jag, Pitty, Adam och Elsa har suttit varje kväll parkerade framför tv:n, vi har kollat på massa filmer, jag har haft en lugn och skön vecka! Ätit god mat har jag också gjort, Adams mamma gör för god mat!!! Idag åt jag kyckling med potatismos för första gången i mitt liv, riktigt gott var det!
I fredags hade jag på mig min nya Earcuff! Riktigt snygg var den. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0