- Västra Götaland

Om två dagar  fyller min pojkvän tjugo hela år! Jag & min pojkvän packar våra väskor ikv för i morgon så drar vi till Västra Götaland. Vi kommer fira honom i Göteborg, det ska bli så roligt att besöka staden som jag är uppväxt i. Saknar Göteborg enormt mkt och då menar jag det trevliga folket och klädbutikerna.

Min pojkvän sov hos mig igår, jag var dock upptagen med mitt hår som vi höll på med till 3 inatt. Ikv kommer han återigen hit, jag tänkte vi skulle fortsätta planera helgen. Imorgon ska jag även till blu di blu och pröva ut kläder inför modeveckan, kommer berätta mer angående det, men inte nu!
idag hade jag denna snygga t-shirt som kommer ifrån killavdelningen på H&M

Kommentarer
Postat av: ida :)

sv; tacktack :)

2012-03-22 @ 18:17:43
URL: http://laaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0